Retourneren
RETOURVOORWAARDEN
- In principe worden producten niet teruggenomen.
- Binnen een termijn van 7 dagen na ontvangst mag je het product retourneren als er sprake is van schade die tijdens het transport is ontstaan.
- Heb je je pakket ontvangen en heeft je product schade? Alvast onze excuses hiervoor, dit kan helaas wel eens gebeuren. Meld je schade altijd binnen de termijn van 7 dagen na ontvangst via ons contactformulier of via info@oester-id.nl. Stuur een foto mee waar wij de schade goed op kunnen zien en vermeld je naam of ordernummer. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing.
- Stuur het product altijd terug in een stevige verpakkingsdoos. Het artikel mag niet zijn gebruikt, sporen van gebruik bevatten of beschadigd zijn. Ook dient het product vrij te zijn van rook of andere geuren. De verzendkosten zijn voor de koper.
- Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Indien er sprake is van het bovenstaande heeft Oester-ID. het recht om de retournering af te keuren.
- De consument is wettelijk gezien verantwoordelijk voor een retourzending. Daarom raden wij aan om de artikelen in de zending goed en strak te verpakken. Indien artikelen niet of beschadigd bij ons aan komen, kunnen wij het aankoopbedrag (minus de verzendkosten) helaas niet terugstorten.
RUILEN
Het is helaas niet mogelijk om producten te ruilen.
KLACHTEN
Heb je een klacht? Meld het ons. Je kunt contact opnemen via info@oester-id.nl. Stuur ons je ordernummer en een foto van de klacht, dan zullen wij je klacht beoordelen en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.